Fan vet jag ????

Mamma frågar mig vart hennes glasögon är o jag säger mamma jag vet inte och så säger hon helt plötsligt men du hadde på dig dem !!! WTF?????????? jag har inte haft dina glasögon på mig !!! vad fan ska man göra om hon inte lyssnar joo då är min lösning att börja skrika hehe jaa men iallafall så ser ni att detta inlägg är på svenska jaa tänkte att det inte skulle skada


jaaa men nu ska jag sova ...


Natti Natti !

xoxo




tror nog att jag kommer sova så här inatt jag är så trött ....

Kommentarer
Postat av: Hemen

lol mammor e so man mste ba inte lyssna aa men natti natti

2010-09-06 @ 01:48:14
Postat av: Lara

sov gott cutie :) min lilla strawberry pie

2010-09-06 @ 02:08:25
Postat av: Chiman

Bra att du skriver på svenska också, övning!! Får ju inte glömma bort svenskan ;)

2010-09-12 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0