Jag hatar Arabiska!!!!

Hej allihoppa :@ jag mår skit dåligt om ni frågar...


Idag hadde vi arabiska sista timmen av skolan ... Nemen ojj vad kul det är neee inte alls jag hatar arabiska jag hatar alla lärare som lär oss arabiska och fråga inte varför jag hatar dem. Jag e inte rasse om ni tror det det e bara att jag vill inte lära mig det fär det e inte en av det språken som jag kommer prata i mitt liv !!
Hon fattar ju inget sen sitter hon o glor på mig som om jag vore ett djur :@ Palla breeeeeee

Asså gud fan vad jag e knepp jag sitter här o blir arg om nån särig fröken!!! Nu ska jag inte va arg längre min bästis kommer till mig snart o vi ska gör skönaste läxorna tillsammans :D Undrar vad vi ska göra efter det hmmm kanske smaska på nåt gott :) aaaa men vi får se

hej då har de kul ni oxo :)





Jag o lille brorsan <3

Kommentarer
Postat av: Hemen

men det betyder att du e rassee!!! och jag hatar arabiska oxo

2010-09-23 @ 20:56:46
Postat av: Lara

skit i ms.muhabat du e bra som du e :D

2010-09-23 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0